ANTI ANWAR

February 28, 2009

Anwar Tunjuk Garang Depan Duta Asing

Filed under: ANTI - ANWAR — aidceditor @ 5:05 am

Kenapa Anwar garang?

Sebab dia nak tunjuk kepada kedutaan asing..terutamanya Australia (base Amerika di Asia) yang dia masih hebat berpidato..masih ramai yang terpengaruh dengan retorik2nya..

Kenapa anwar tunjuk hebat ‘retorik’?

Sebab itulah skill yang dia ada..retorik semata2..janji sana…janji sini..sekarang janji Dayak baru pula…semuanya tabur janji saja..tapi habuk pun tadak…16 September?

Kenapa Anwar kata ada duta tanya dia, bila lagi nak ubah kerajaan?

Anwar kata..sabar dulu..pelan2..ada apa2 perjanjian anwar dengan kedutaan asing ke ?

Kenapa soal nak ubah kerajaan kena berpakat dengan kedutaan asing..kenapa tidak berpakat dengan rakyat Malaysia khususnya PAS?

PAS setuju ke, anwar berpakat dengan kedutaan asing nak tumbangkan kerajaan ?

Kenapa anwar jemput kedutaan asing hadir program PKR?

Banyak jawapan boleh kita fikirkan..kenapa ya?

Nampaknya wakil2 kedutaan asing lebih penting drp wakil2 parti kompenan PR dlm acara penting parti malam tu..

Kenapa bersungguh2 jemput kedutaan asing, sediakan red carpet, makan malam..pidato hebat drp anwar..apakah kedutaan asing dah mula hilang kepercayaann kpd anwar selepas 916 gagal? perak tumbang? ramai yb pkr nak jadi bebas? kes eli? kes khalid? kes liwat ?

Anwar kata kepada duta2 asing..program malam itu adalah ‘the real Malaysia’..

Betulkah itu cerminan malaysia yang sebenarnya..mula majlis dengan tradisi cina..pengerusi majlis cina..jamuan utk masyarakat cina..cakap bahasa inggeris..

Apakah itu real Malaysia? Ini Tanah Melayu Nuar oii..bukannya Singapura atau Hong Kong..majoriti di Tanah Melayu adalah Islam Nuar oii..

Kesimpulannya tanpa negara2 asing khususnya Eropah, Australia dan Amerika, Anwar tak kemana ? Tak hebat pun, jaguh upahan negara2 luar AKA agen asing..

Lebih baik jadi jaguh kampung, daripada jadi jaguh upahan asing..

Kalau Anwar benar2 hebat, dia tak perlu jemput wakil2 asing datang malam tu..

Sejak bila wakil2 asing berminat campur tangan politik Malaysia?

Wakil2 asing hanya berminat bantu Anwar dan PKR sahaja, sebab itu ‘satelit’ wakil asing di Malaysia..

Ramai juga agent CIA datang malam tu, menyamar atas tiket wartawan dan kedutaan asing..mereka pun nak sukat kekeuatan anwar, setelah mereka banyak ‘melabur’ bantu nuar..sebab tu anwar cakap berapi2..tunjuk garang..tunjuk hebat..tunjuk ramai sokongan..kalau agent CIA pun boleh terpengaruh dgn lakonan nuar, memang bangang lah CIA nih..habis duit tax rakyat amerika bayar agent CIA jer..

Anwar pun dah banyak guna duit tax rakyat amerika labur kpdnya atas nama demokrasi..macam2 foundation lah..semuanya tax rakyat US kerana tergoda dgn temberang nuar kata Malaysia tak demokrasi..

Kesian rakyat Amerika bayar cukai melabur kepada anwar, tetapi sia2..916 ?

Anwar ucap dalam Melayu dan Bahasa Inggeris tidak sama kenapa?

Cakap melayu, bunyinya macam anti US ?

Cakap Inggeris (bahasa duta asing faham) puji US dan Obama melangit..puji jangan tak puji..tu lah melobi..kipas dan membodek namanya..

Seluruh penyokong pkr dibakulkan Anwar menyokong US yang sokong Isarel..

Bodek jangan tak bodek..

Masih dok bangga pasal Doha, Qatar..wah hebat betul Anwar..hebat..hebat..depan penyokong PAS, beritau dia bersidang di Doha kutuk Amerika kerana serang Iraq..kutuk Amerika kerana sokong Israel serang umat Islam di Palestin..

hebat..hebat..itulah kehebatan nuar..berbohong..spt kata abraham lincon..anda tak akan boleh menipu selama2nya..kata2 sesuai utk Anwar..

Tetapi malam itu, di depan kedutaan asing, Nuar bercakap nada tak sama kpd audien PAS..Anwar kata dlm English..kita tak boleh tunggu obama buat perubahan..(maknanya anwar nak bantu obama capai misi yg obama nak kpd negara islam)..

Anwar kata, kita mesti lakukan perubahan (we need change – moto obama)..merubah malaysia ke arah kebebasan (termasuk agama), jadikan Malaysia demokrasi( termasuk seksual/liwat), hak asasi manusia, pasaran ekonomi bebas..

Semua kata2 ‘perubahan’ yang Anwar bagitahu kpd duta asing semuanya selaras dengan dasar baru Obama..

Tak ada satu ayat pun yang sama pernah diucap didepan PAS..tak ada ayat kutuk Amerika..kutuk barat..kutuk Obama..kutuk Israel..kutuk dasar Obama tambah tentera di Afganistan..

Semua itu tak ada..yang ada semua2 dasar2 obama..freedom, human right..democratic..

itulah dia ucapan ‘Obama Malaysia’..beza Anwar ngan Obama hanyalah dari segi umur dan hobi seks sahaja..

Samakah Anwar dengan Obama?

1. Obama wakil kulit hitam kaum minoriti, sekali bertanding menang..jadi presiden US

Anwar wakil kulit ‘hitam’ kaum majoriti nak suka jadi minoriti, dah banyak kali bertanding..tapi tak pernah jadi PM..1998 tak jadi..2008 tak jadi..sebab apa..sebab Allah tak kasi jadi..

2. Obama rakyat Amerika, umur masih muda, pandai pidato..sokong israel

Anwar rakyat malaysia tetapi berminat nak jadi rakyat amerika..umur dah tua 61..dah sampai umur dah..sepatutnya dok masjid dah..tapi masih ligat berpolitik, sering ke luar negara, walaupun sakit2 tulang belakang..

Anwar terpaksa tunggu 5 tahun lagi..pru 13 utk jadi PM..masa tu umur nuar dah 65 tahun…kalau tak dapat jadi pm gak..tunggu lagi 5 tahun..masa tu umur 70 tahun..tak dapat lagi tunggu lagi 5 tahun.. 5 tahun lagi.. 5 tahun lagi..bla2

Sekarang ni pun dah jalan berpimpin naik tangga..kalau asyik tunggu2..tak tau la..

Kesimpulannya anwar dah nampak tak ada jalan jadi PM..yang ada jalan cuma bodek orang muda spt Obama saja..sebab tu kipas punya kuat..

alahai dulu jadi ‘ofis boy’ Paul Wolfowitz..kini nak gi jumpa Al Gore pula supaya leh bodek Obama

dulu bodek Wolfowitz tuk jadi balaci Bush

sekarang nak bodek Al Gore pula, sebab nak jadi balaci Obama..

itulah Anwar selama2nya jadi ofis boy amerika..memang tak layak langsung jadi PM..

5 Comments »

  1. Garang ke? Ke garang?

    Comment by Affuan — October 14, 2009 @ 11:13 am | Reply

  2. Anuar,Anuar..awak tak boleh jadi pemimpin yang baik,jadipemimpin jahat boleh la sebab awak pengkhianat bangsa ,ugama,negara.perjuangan awak tak kemana laungan awak tak kemana,pidato awak juga tak kemana.nak tido tu letak lengan atas dahi pas tu sebelum waktu suboh cepat cepat ke masjid.

    Comment by lipan — October 30, 2009 @ 4:55 pm | Reply

  3. tapi hairan kenapa orang masih minat dekat anuar.kalau tun mahadir ok gak.

    Comment by amad — November 28, 2009 @ 3:21 pm | Reply

  4. ANwar bukan sakit belakang. Anwar bukan sakit kaki dan terpaksa dipapah dan dipimpin naik turun tangga mahkamah. hahahha nampak sangat kepura-puraan sakit taktik sang kancil. nak minta simpati. ingat tak masa kes liwatnya yang lalu? sakit belakang, sakit leher dsb… nak minta simpati. siapa tak kenal ANwar. Para pengikut buta belaci nya akan simpati dan lupa akan KES BESAR YANG SEDANG DIHADAPINYA—-L>I>W>A>T>…. KES DIA DITUDUH MELIWAT SAIFUL. Si Sandiwara….

    Comment by Kapala Tenggelam — February 8, 2010 @ 12:11 pm | Reply

  5. Satu pendedahan yang patut diketahui oleh lebih ramai lagi umat Islam dan Melayu di MALAYSIA. Anggaplah Anwar ini sebagai satu dugaan yang amat dahsyat buat kita. Sama-samalah kita berdoa agar Allah merahmati kita dan menghindari negara yang kita cintai ini dari dipimpin oleh manusia yang bernama Anwar Ibrahim. Amin

    Comment by zulipo — May 14, 2010 @ 5:00 pm | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

The Rubric Theme. Create a free website or blog at WordPress.com.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: